Alla inlägg den 22 februari 2016

Av anethesun - 22 februari 2016 12:49

I helgen firade vi födelsedagar så det stog härliga till..

På lördagen väckte jag min kära M som fyllde 39 år -Massa grattis till honom   

med en ägg frukost och en present..

 

Sen hämtade jag min älsklingar  och åkte till min syster och firande henne och hennes son G som

också fyllde i lördags.. massa Grattis till dem med..  

       

Ett trevlig födelsefirande med tårta och champange..

       

Tack kära syster för en trevlig dag..

På kvällen firade Kära M och jag hans födelsedag på Texas Longhorn

en väldigt god middag !!  

 

Sen blev det Mello på kvällen..

Söndagen blev en lugn och mysig dag tillsammans med kära M..


Kram..

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards