Alla inlägg under april 2014

Av anethesun - 29 april 2014 09:47

En härlig solig morgon och hunnit fira Filippa med bakelse och paket min minsta baby har redan hunnit bli 6 år..

nu börjar "lilla tonåren" vi får se hur det utvecklar sig?? Skulle egentligen varit ledig idag men så ville min dotter gå på förskolan idag för att de skulle till Mulle Meck det ville hon iiiinte missa...så då får man snällt gå och jobba istället:)

I kväll blir det mer firande med tårta och mys kväll för i morgon börjar långledigheten...jippi...  

 

Av anethesun - 28 april 2014 07:59

Nu är man tillbaka på stolen på jobbet efter en underbar helg som började med en utegång med bästa H vi hade en väldigt rolig kväll som ändå inte avslutades alldeles för sent..jag mådde till och med bra när jag vaknade..tummen upp för det för det händer allt för sällan efter utegång. Med andra ord har jag inte körkort på att gå ut:)  

    

På lördags morgon vaknade jag tidigt och åkte till min underbara M och spenderade hela dan i solen på altan och bara njuta av tystnaden och friheten att få vara ute...

 

sen avnjöts den godaste middagen med grillat..tänk att äntligen få sätta tänderna i en nygrillad majs finns det något godare..mmm...

   


Söndagen fick jag min underbara present av bästa T en heldag på Centralbadet där vi bubbelbadade, solade och simmade sen avslutade vi den härliga dagen med en middag på Faros en god Grekisk restaurang  på söder..

    

 

Nu är jag full boostad från topp till fått så underbara presenter och har så härliga vänner och bästa M..

Tack käraste vänner/M för en underbar helg !!!!

  

Av anethesun - 25 april 2014 15:12

Idag blev det lunch med vännen  J ute i solen det var underbart att sitta i solen och värma sig och prata gamla minnen. Snart ska man hem och ladda inför ute kvällen med H. Det ska bli kul att få komma ut och dansa och umgås med vänner..

Äntligen fredag och i morgon hoppas jag få sola och grilla med min kära M

Hasta la vista... :))))

Av anethesun - 24 april 2014 13:20

 

Av anethesun - 24 april 2014 11:03

Mitt uppe i en rörig period i mitt liv men tar en dag i taget..Nästa vecka är det Valborg min dotter fyller år på tisdag och jag fyller på torsdag så mitt uppe i planering av släkt fika och dyl. I morgon blir de utegång på soul train på Cafe Opera http://www.cafeopera.se/soultrain med min kära väninna H:) men vad ska man ha på sig det är alltid den stoooora frågan??? Så i kväll blir det garderob rensning och kläd provning...

Mest av allt längtar jag efter min kärlek M vi ses snart :)


Av anethesun - 24 april 2014 10:32

Här kommer mitt allra första inlägg ever på en blogg det känns spännande och roligt. Det är april månad  och solen skiner och fåglarna kvittrar och dessutom har jag fjärilar i magen...kan de bli bättre:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<<
April 2014 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards