Alla inlägg under oktober 2015

Av anethesun - 19 oktober 2015 15:20

Nu är jag tillbaka, det blev lite sol i helgen de behöver man verkligen denna tid...  

I fredags så blev det heldags konferens med jobbet..en givande konferens

om upphandling...

 

På kvällen kom min mamma på middag, jag bjöd på kykling gratäng och äppelpaj..alla

var glada och nöjda.

På lördags morgon var vi helt utan bröd så då var det bara att ställa sig

och baka, det blev såklart goda scones....mmm

 

M jobbade och A skulle på laserdom kalas och sova hos sin vän D

       

Då passa jag och dottern på att åka och besöka slottet med min mamma,

efter att besökt Slottskammaren och gjort en rund vandring på slottet

och tittat på prinsessan Lilians klänningar då gick vi till Vete-katten och intog

en choklad croissant och F och mamma tog en prinsess bakelse..mums

       

På söndagen hälsa jag på min pappa som ligger på sjukhus, hann inte med så mycket mer..


Vill bara passa på att påminna om att snasrt är det Helloween, det blir man påmind om när man är i stan..

  

Nu ska jag fortsätta jobba en stund till och i veckan ska jag på teater med T   

det ska bli roligt...


kram  



Av anethesun - 12 oktober 2015 14:51

Nu är man tillbaka efter en full gjord helg med massa gott och elände...

I fredags var jag och M på Texas Longhorn och intog en väldigt god middag

 

Jag åt ribs den är super goooood...kom hem i god tid till Idol..

På lördags morgon var det inlämning av kläder till klädbytar dagen det tog sin lilla tid så jag blev lite sen till

Central badet men jag o T hade en härlig dag på Centralbadet vi bada bubbelbad och satt i

på ljus terassen det var väldigt skönt och avkopplande.

 

Sen bar det av till Flippin Burger men det var 1,5 timmes väntetid så vi fick åka till

TGIF på Östermalm istället..

Vi starta kvällen med en god drink för att fira T som fyller år    

       

Sen intog vi en god hamburgare men fick väldigt ont i magen efter en kort stund

så vi åkte hem ganska tidigt tyvärr..

När jag kom hem blev jag väldigt dålig kan man säga...ursch   

Så jag missade klädbytardagen på söndagsmorgon men kom upp på em så jag kom dit en lite stund iaf...

Hann tvätta och storhandla så den dagen rusade i väg..


Nu ska jag åka och hämta små älsklingarna för nu ska de snart spela fotboll..


kram




Av anethesun - 9 oktober 2015 14:54

Nu är det freeedag igen och veckan har bara rusat iväg...

Förra helgen var det också fullt upp då dottern hade fotbollscup hela lördagen

fotbollsmammorna stog på rad ...    

      

lite syskonkärlek på vägen hem...(ta vara på dem minuterna)

 

På söndagen blev det bio mys och vi tittade på "LasseMaja- Stella Nostra" bra film...

 

I helgen blir det också fullt upp... i kväll ska jag på texas Longhornm kära M...mums va gott


                                       

I morgon ska vi Fira Tina hon fyller år!!!  

  Grattis bästa Tina    

Vi ska till Centralbadet och njuta för fulla muggar...

 

Sen blir det klädbytar dagar på söndag , ska bli roligt!

       


TGIF..................

 

kram..........


Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards