Alla inlägg under april 2016

Av anethesun - 29 april 2016 15:58

Nu är Valborg här och helgen ska firas...

Idag fyller min älskade dotter 8 år  

 

Så på söndag blir det kalas för min dotter och mig som fyller då  

Idag fick jag som överraksnig av min älskade fästman (måsta bara prova att skriva det  )

Ett jätte fint halsband från "Victoria Secret" och läppglans som han vet att jag gillar..

 

Tack älskling  

Vi ska nämligen fira mig idag så det passade att få den idag istället..

Jag skulle bara passa på att skriva att jag var på O´Learys i onsdags och åt en god

"Club sandwish"

 

Mmm så gott...men så mycket mat så hälften räckte :)


Trevlig Valborg!!

 



Av anethesun - 25 april 2016 14:18

Jag är uppe i att söka en ny tjänst som tar all min tid just nu
Jag har varit på 5 st person intervjuer och ett antal telefon intervjuer
så börjar känna mig ganska mättad på att tala om mig själv...
Det är väldigt rolig att få komma på intervjuer för man växer varje gång man
har varit på en och dessutom få chansen att få komma på en intervju det är ännu roligare  

Förra vecka svepte förbi med en vind pust...

Var hos T på tisdagen och åt en väldigt god middag och fika..

 

I helgen gick i kalasets tecken.. Dottern var på kalas på lördagen och söndagen och sonen var på bowling kalas på söndagen. Vi hann också baka bullar till nästa helg då min dotter och jag fyller år.

    

Dessutom hann det med att snöa en stund igår...   orkar inte....

 

Idag lämnade jag min älsklingar till pappan...  

 

kram så länge...

Av anethesun - 18 april 2016 09:44

     Våran förlovning 20160416  

Vi åkte till Nyköping för en romantisk middag på Blommhof hotell

Checkade in i "Rosen rummet"

    

På kvällen badade vi och sen till poolen och spelade biljard..

På morgonen var det frukost mmm så gott med hotell frukost..

Sen besökte vi Ittala Outlet en fint ställe men det var dyrt.

Sen åkte vi till Nyköping stad och tittade runt men dock var inte vädret med oss så

vi fick mest gå i affärer.

Sen åkte vi till hotellet drack champange och så förlovade vi oss...

    

 Min älskade Fästman  

    

Sen blev det 3-ätters middag

 

       

Efter en härlig och god middag så gick till poolen och relaxa..

  

Tack älskling för en trevlig och härlig helg i kärlekens tecken  


Av anethesun - 5 april 2016 13:57

 Men vad är det för väder vi har hamnat i..det ska regna varje morgon och på dagen lite sol ??

Längtar till värmen och stranden..

 

Barnen kom hem från fjällen, de har för första gången åkt skidor och de har varit så duktiga...

Blir så glad att de tycker det var kul för jag har varit så dålig i mina dagar att åka skidor och har aldrig hittat någon tjusning i att åka men förhoppningsvis kommer de att göra det  

 

I helgen blev det massa efterarbete på köket och fram och tillbaka åkningar till tippen..

många turer är kvar..  detta efterarbeter är verkligen inte roligt..

Hann med att gå en PW också när solen ville visa sig en stund det var skönt...

 

Jag gillar verkligen fina bilder så jag ska dela med mig av en fin bild från Bergen i Norge..

    


Vill också avsluta med en bild och visa en påminnelse om att vi ska "Älska mer"  

 

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards