Alla inlägg den 15 februari 2016

Av anethesun - 15 februari 2016 09:36

Vilken helg i kärlekens tecken, tänk om man hade det varje dag   

I fredags var det disco i sonens skola så det var bara att ställa upp snällt och vara med!!

Sonen var sååååfin..

 

Lördagen var det fotboll/fys träning och Cheerleading igen  i vanlig ordning..

       

Sen till Ica Maxi där det var barnens dag och ansiktsmålning..

    

på eftermiddagen bakade vi såklart kärleksmuffin..till Alla    dag

 

Alla  dag så blev det Våffel brunch och muffins till frukost/lunch till mina älsklingar..

 

Denna fina ask fick jag av min älskling..Tack hjärtat  

 

Sen blev det bio med barnen och T och hennes barn..

  

hann även besöka kära BR...   

 

Idag är det sorgens dag när man ska lämna sina hjärtan..  

 

Hur söta kan man vara...  

Kram...


Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards