Alla inlägg under oktober 2014

Av anethesun - 17 oktober 2014 13:04

Det är som sagt måndag sen är det fredag..därimellan är det bara några fjuttiga dagar man inte hunnit med..

Var tog denna vecka vägen? Någon som vet??

Jag har iallfall haft fullt upp som vanligt,har varit på fotboll med sonen och hemma på middag hos bästa T

2 dagar denna vecka det har var fantastiskt roligt å gott...  

Ätit en härlig lunch med bästa H och spenderat den tiden jag haft över med mina kära barn och M...

Hunnit med två matsäckar denna vecka då sonen varit på orientering och dottern på naturskola idag.

Sen börjar trycket dessutom öka på jobbet så mer att göra..

Men nu äntligen är det fredag och vidare till kära M i kväll när jag hämtat barnen..

Ska bli härligt med en helg utan fotboll...

Nu läste jag precis att Jimmie Åkesson sjukskriven för "utbrändhet" - vem har tid och råd och har möjlighet att vara sjukskriven för utbrändhet????

Det kan tålas att tänka på...

 

Tack för denna vecka och trevlig helg...!!!!  






Av anethesun - 13 oktober 2014 10:02

Nu får man väl inse att hösten är här fast lite värme kan man krama ur för det är otroligt skönt ute...

Som tidigare sagt så finns det ingen tid att skriva.. förra veckan var det fullt upp som vanligt

Var hos kära M hela veckan vi myste och jag vilade en del... på jobbet var det mycket hade utvecklingsamtal

som utgången inte var så vidare rolig men man får vara tacksam att man har ett arbete...

På torsdagen åktes det till Linköping på möte hela dagen men ändå trevligt att gör något annat också.

På lördgaen träffa jag T som fyllde år och vi gick på Centralbadet och bada bubbelpool och annat...  

 

Sen avslutade vi kvällen på TGIF med god mat och lite vin..avslutade kvällen inte allt för sent...

Så trevligt att komma ut ibland och bara njuta och äta god mat.  

     

Söndagen blev det bara storhandling och film med kära M..

Nu är det måndag igen och idag får man äntligen träffa barnen och sen tyvärr gå till tandläkaren

för man råkade bita an en bit på tanden...  

Annars så travar man vidare med samma jobbiga tankar som inte får en att må bättre...känns som man har trampat i

ett träsk och kommer inte loss...Hate iiiiiiiiiiiiiiiiiiit................

Ha en härlig vecka på återseende...  

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards