Alla inlägg under mars 2015

Av anethesun - 24 mars 2015 10:14

Måste passa på att skriva när det är sol...  

Det har tyvärr varit blandat väder sista dagarna och i helgen kom det rejält med snö.

 

I helgen var vi uppe i kaknästornet en sväng det var jätte mysigt, solen strålade och det var en sån fin utsikt.

    

I veckan var jag första gången på sjukgymnast och fick akupunktur det var mindre skönt men så bra..

Nu känner jag mig genast bättre.

Vi har hunnit gjort om en del hemma, fick 6 st garderober av min bästa syster så väldans braaaa blev det

sen möblera vi om i vardagsrummet och det blev också bra...känner mig riktigt nöjd..

Avslutar med några kort från helgen..

       

Fortsatt trevlig dag med soooooooooooooooool..  



Av anethesun - 13 mars 2015 15:11

Ibland är livet så orättvist, jag hatar ordet orättvisa... det ordet får man äta om och om igen...

Jag har precis blivit av med mina biljetter till Mello finalen pga orättvisa och en människa

som är full med skit...

Mina stora dröm har just gått i kras och tusen tårar får läka detta sår...

Ibland hatar man bara allt...visst finns det saker som är värre...jo jag vet men just nu

är sorgen stor och allt är svart...  


Trevlig helg och hoppas eran blir bättre...

 


Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards