Alla inlägg den 9 februari 2016

Av anethesun - 9 februari 2016 11:43

 Vad är det för väder egentligen? det är varmgrader med det är kallt ända in i märgen och detta mörker man trevar i...

I helgen var det Mello och jag tyckte rätt låtar som gick till final var bäst..

Annars var showen ganska tråkig denna gång..hoppas det blir bättre nästa helg.

På söndagen tog vi en brunch med mamma på IKEA det var väldigt gott...toppen endast 49 kr

Nästan en hotell frukost för 49 kr kan inte bli bättre??

 

Efter en rolig runda på IKEA så åkte vi til pappas grav..pappa är spridd med vinden så han vilar

i en minnelund.

 

Igår kom äntligen barnen igen och dottern fick visa sin fina rosett hon har fått på

cheerleadingen...så stolt man kan bli...  

    


Idag ska vi ät middag hos bästa T och barnen..det ska bli gott  

Ha det gott !! på återseende...

  kram


Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards