Alla inlägg under juni 2016

Av anethesun - 17 juni 2016 13:47

Nu har avslutningarna gått av stapeln... först ut var det sonen som gick ut 4:an

en härligt solig dag med massa sommar sång..

     

Sen blev det glass och jordgubbar som min mamma..

 

På kvällen blev det invigning på nya Max

      

På torsdagen var det dotterns tur att ha avslutning gick ut 1:an men tyvärr spöregnade och det var kallt men  väldigt fin sommar sång och sedan fika i klassrummet..

 

Sen blev det bowling med T och barnen..alla var sååå duktiga   

 

Vidare på kvällen gick vi till O´learys åt en god middag och trevligt sällskap..

     

Nu blir det helg och massa regn, vad de har sagt... vi får se        


trevlig helg!

kram

Av anethesun - 13 juni 2016 13:18

I helgen far vi upp till Östersund på begravning..

En vacker fin begravning men väldigt tung, nu har det tyvärr varit väldigt mycket på sista tiden så

kroppen orkar inte riktigt med allt som händer runt om mig just nu.. men man tragglar vidare!!  

Man måste orka man måste var glad...livets hårda skola

Det är som vanligt så måste allt komma på samma gång..


Sen for vi ner till Hudiksavall och fixade med huset, vi målade väggar, tak och måla möbler, drog el osv...

Vi känner oss väldigt nöjda men helgens insatts...

Så här har det blivit nu så här långt...

       

    

Jobbade hårt hela helgen så har sån sjuk träningsvärk men var och träna idag på lunchen

det var toppen...  så glad att jag kommit igång..

Ny vecka nya möjligheter  

Ha en trevlig vecka!!


kram


Av anethesun - 7 juni 2016 09:40

Under all röra så fick jag en ny tjänst och inom två veckor satt 

jag på ett nytt kontor..nya arbets kamrater..

vi hade iaf en trevlig avtackning av min gamla tjänst..

 

De var sorgligt att lämna allt och inte komma tillbaka mer..

Nu har jag en ny tjänst som jag ska komma in i..


Det var iaf skönt att börja med att ha ledigt en lång helg..

Det var sååå fint väder i helgen så har mest varit ute

i lördags så tittade vi på Marathon inne i Stockholm..

Sen blev det middag hos mamma, grillat det var super gott!!

På söndagen sprang sonen mini Marathon.. min stolta son..

 

Sen åkte vi med T och hennes barn till Rålambhovsparken 

vi solade och fikade..

I veckan hann vi också med att bada en kväll det så mysigt..

Igår var det 🇸🇪 Nationaldag den firade vi i Edsbergparken som vanligt med god picknick bestående av räksallad.. och rosé


Ny vecka och jobb..

kram så länge!!

Av anethesun - 7 juni 2016 08:37

Har inte haft tid att blogga på ett tag det har varit en tung tid..

Min kära M:s mamma lämnade oss hastigt i en brand och han är ensamt barn

Så han får ta hand om allt..

Vi har varit uppe i Östersund för att gå igenom allt och det var riktigt tugnt.

De som var positivt var att få komma till Östersund och till min kära M 

by där han är uppväxt.. Härligt att se och vackert!!

men fruktansvärt väder det regnade konstant 24-7


  

Vi bodde på ett jätte fint och mysigt hotell "Clarion hotell" i Östersund.

God frukost..trevlig bar och en god drink..


  


Kram

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards