Alla inlägg under juni 2015

Av anethesun - 26 juni 2015 14:33

Nu är det sista veckan i Juni, det har varit fullt upp men ska sammanfatta mig kort vad som har hänt..

Börjar med det som inte har hänt är att solen har inte kommit för att stanna...Längtar till den dagen  solen riktigt värmer och stannar i flera underbara dagar. Men nu till det som hänt denna månad

Först var det avslutning i skolan sonen hade sin sista avslutning på skolan för i höst byter han skola.

Det var en fin avslutning med sång och dans..

    

efter avslutningen blev det bowling med vänner och god middag på O´Learys mumssss..... så gott!!

  

Nu börjar sommarlovet för barnen men de fick vara på fristids i 2 veckor först..fast en dag

hann vi med en solig dag på Skansen med familjen och med sonens vän

    

En riktig ormtjusare...

 


Sen blev det en sväng till Linköping innan midsommar med jobbet "avslutningsträff"

gjorde ett besök i gamla stan i Linköping.. samt ett kort från Kanevad så fina tavlor..vill ha dem allihoppa.

    

Sen kom midsommarafton

 

Var i Vidja hos grannar till M vi hade en jätte härlig midsommar firande med sill lunch, jorgubbstårta, 5-kamp och jätte god middag med fläskfilé och potatisgratäng. Det var 9/10 för vädret var uruselt...annars var allt kanon.

Visar en bild på hur fint vädret var när dansen begavs runt midsommar stången. Gick inte ens ur bilen.

       

Sen några kort från helgen som avslutning!!

    


Jag önskar er nu en trevlig helg och på återseende!!

 


Av anethesun - 4 juni 2015 13:42

Idag fick jag uppleva en härlig musikal av min dotter och hennes klass...det är så

underbart att se dem små liven uppdräda och sjuga och bli så stolta ...så magiskt

 

I morgon är jag ledig en extra dag för att sova och förhoppningsvis bara njuta av de fina vädret   


En stolt mamma måste också tillägga att min son sprang mini marathon i söndags och var så duktig..

 


Min duktiga älsklingar       


Trevlig helg!!!

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards