Alla inlägg den 3 februari 2016

Av anethesun - 3 februari 2016 10:56

Tiden den bara rullar på som vanligt...

Förra veckan hade jag barnen och veckan rullade på i vanlig ordning..

På lördagen så var jag med min son i skolan då det var "öppet hus" då föräldrarna

är med i skolan, var där i 3 tim och det var väldigt bra att var med och se hur det är i skolan.

Efter det var det bara hem och slänga i sig lunch och vidare på Cheerleading som min dotter har börjat på.

Hon tycker det är jätte roligt och trivs bra.. gjorde sin första pyramid i lördags

 

På kvällen tidade vi på Galiatorerna..innan så var vi på coop då det var superhelg och Athena från Gladiatornena varit där..

 

På söndagen blev det först fix med naglar..

    

sen blev det bad i simhallen med bästa T och barnen..Heldag från 13- 19 så avslappnande var det

och man var trött på kvällen..


Fick min första Glossybox i går det var super spännande och öppna...blev väldigt nöjd!!

 

Har ändrat håret igen och blev super nöjd!!

       


Tack för mig!!


Kram..........

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards