Alla inlägg under november 2014

Av anethesun - 17 november 2014 11:49

  1. Läste idag att det har varit 2 soltimmar i Stockholm i November..hur mörkt kan det bli... man vet inte om det är dag eller kväll för allt flyter ihop. Det som ändå är mysigt nu är att tända stearin ljus på kvällarna och på morgonen när M och jag äter frukost.

Jag har haft en mysig helg och äntligen träffat barnen en stund. Vi var på kalas hos min syster dotter N som fyllde 10 år.  Det var första gången M var hemma hos min syster, allt gick så bra och vi hade trevligt...

      

          

Igår var jag och M till Barkarby där vi gick runt på Outletten och små tittade hittade väl inget speciellt men det var kula att titta runt. Sen åkte vi till Stinsen och åt middag..

Dessutom hann jag med i förra veckan att träffa bästa C min fd arbetskamrat vi tog en fika och prata det var sååå trevligt  .

Idag ska jag äntligen hämta barnen  

Tänkvärt:

 

Ha det bäst i veckan!!   

Av anethesun - 13 november 2014 11:08

Vill bara tipsa om en tävling och vinna jätte fina tavlor från en tjej i Oslo:)

Följ denna länk för att vara med i tävlingen..

http://oslofru.com/2014/november/tavling.html


Ha en härlig dag och hoppas någon får se en glimt av solen  

Av anethesun - 10 november 2014 08:50

Jo jag vet att det var ett tag sen jag skrev men nu är det fullt upp och man hinner inte skriva...fast man borde.

Helgen har varit bra firade min pappa igår på"Fars dag" vi fick fika och middag så vi blev kvar en stund.

Tyvärr ska jag inte hämta barnen denna vecka för byte av vecka så jag längtaaaar ihjäl mig på dem...

Det har inte hänt så mycket sen sist.. varit på Internat(konferens) med jobbet en heldag på Lidingö och jag fick sova över

på Scandic hotel i en väldigt fin svit  

 

Sen åkte Jag och M upp till Hudiksvall på fredag em träffade (M farfar) Yngve, vi åt middag och sen hade M och jag  en trevlig kväll i stugan med brasa och ett glas vin...  

 

På lördagen målade vi köket fixa och städade hela stugan...så fiiint blev det..söndagen åkte vi hem igen.

Hämtade barnen på kvällen, höstlovet började...på måndagen åkte vi (barnen och M) till Naturhistoriska museet

en trevlig heldag där och vidare till Arninge för storhandling...

 

På tisdag var det seder vanliga fikat med bästa T hemma hos mig..fika och middag..

Torsdagen blev vi bjudna på middag hos T och barnen klädde ut sig för Halloween och gick runt kvarteret.

       

Fredag var man ledig igen och då blev det bio med barnen på "Lassemajas dektektivbyrå" -den var bra...

sen lämnade vi Adam för Halloween träff med klasskompisar och gå ytterligare en runda...massa godis blev det  

Var på Moas grav på lördagen och men först fika hos mina föräldrar.

på söndagen var vi på Skansen en jätte mysig hel dag med familjen...alla djuren var framme och pigga..

Det var varmt i luften..riktigt skön dag..

   

Sen började allvaret igen veckan efter med massa jobb och då jag tillbringde min tid hos kära M på kvällarna.  

Fick känna på en dag med lite snö också..

   ..

och ett trevligt lunch möte med bästa H

   

Nu är det måndag igen och nya möjligheter..

Ha en härlig vecka!!!  

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards