Alla inlägg under april 2015

Av anethesun - 21 april 2015 16:29

Solen lyser och det känns som våren är här...  

Idag blev det lunch med bästa H, det var mysigt att ses det var ett tag sen sist...


På lördagen var vi i en park med T och barnen vi hade det trevligt i solen vi fika och

barnen lekte.. på söndagen åkte vi till Rosendals trädgård och myste i vårvädret...solen sken...

Mina härliga barn och kära M var med!!

       

I morgon bär det av till Linköping för möte hela dagen...

Sen frisören på torsdag det ska bli så skönt att gå dit...  

Sen kommer det bli massa planering för kalas för dottern och mig..


See you!!!  


Av anethesun - 8 april 2015 09:26

Nu är man tillbaka efter haft en skön långledighet, så härligt med påsk..

Skärtorsdagen var vi bjudna på middag hos bästa T en god Tacosmiddag med massa gott och innan var barnen ute som påskkärringar...så fiiiina....

 

Fredagen var vi mest hemma tog en skön promenad till affären bara, lite påskpyssel och bakande och sen så fick barnen gå en påskägg jakt med skattkarta. Det var roligt..Så blev det godis myys på em..

 

Kära M jobbade hela helgen så såg han bara någon timme per kväll tyvärr..  

Lördagen var det fika hos mig med T och barnen sen på em spelade vi badminton

1,5 tim det var jätte roligt..

 

På söndagen blev det påsk middag hos mamma med hela familjen det var trevlig med god mat...


Inget påskägg i år..så då har man väl inte skött sig då...    

På måndagen blev det en lugn dag med F och sonen var på fotboll på premiär match..


På återseende....  



Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards