Alla inlägg under december 2015

Av anethesun - 23 december 2015 08:14

Dagarna vaggar framåt man får ta en dag i sänder..

Idag åker vi till Hudiksvall det ska bli skönt att komma iväg ett tag och få fira jul..

Är i stor saknad till mina barn som jag inte får träffa i jul och efter min pappa, mitt hjärta

blöder för dem...

Livet har rullat på och jag har varit på julbord med mitt jobb på Carlhällsgård på Långholmen.

Supergod mat..toppen

 


Sen har det hunnits att baka julgodis men bästa T och barnen...plus lite pyssel på Coop

och tomten var där   

      

sen har jag hunnit klä granen, fast det var mest min dotter som gjorde allt...superduktig...

 

sist men inte minst så jag jag besökt frisören och slingat och klippt mig...det behövdes kan man säga..

    

Så har jag fått min efterlängtade ljusstake..tack tomten   

 

Sen vill jag bara visa ett vintervackert Stockholm...(mera vårbild)

 

Nu önskar jag alla


GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

 

Av anethesun - 14 december 2015 12:18

Har varit en tung tid för mig, för min pappa gick bort förr, förra veckan och allt för mig bara rasade,

det känns verkligen som allt här i livet  är är uppbyggd som ett korthus...

Jag har sakta byggt upp några våningar men det är fortfarande tungt...så tungt

Jag har en tuff period framför mig men jag ska ta en dag i sänder...


En riktigt god jul !

 





Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards