Alla inlägg under maj 2014

Av anethesun - 30 maj 2014 21:33

Skönt att vara ledig fast regnet bara öst ner hela dan har vi ändå haft mysigt...F målade och A var och tittade på Sveriges landslag hade träningsmatch i fotboll på Friends Arena. Fick se Zlatan spela fotboll de var roligt tyckte han..

På em. åkte vi med bästa T med barnen till Vilunda badet, vi badade i 5 timmar de tog musten ur barnen 

men de hade väldigt roligt...de somnades tidigt här i kväll. 

 


Fast jag saknar mitt hjärta M som jag äntligen får träffa i morgon då vi ska åka till Farsta...

Ska snart sova så det snart blir en ny dag...

 

Sov gott!! På återseende⭐️⭐️⭐️��

Av anethesun - 28 maj 2014 11:25


Det ska bli så skönt med lång ledigt, nu sitter jag bara och räknar timmarna till hemgång...frihet

Dock kunde vädret visa en finare sida än bara vända ryggen till och ge en kyla...  

ursch för kyla....

Ikväll blir det träning igen för Adam som har börjat spela fotboll sååå duktig.

Så har han äntligen fått lagdräkten så det ska bli kul att se han spela, sen är han så duktig

och ska springa minimaran på söndag...ska heja på finaste sonen.

Jag ska bara tillägga att jag är oehört trött på Fejan (FB) so good bye för ett tag.. det klankas bara

på dessa politik val alla har gjort hit och dit...låt alla få välja själva det är ett fritt land vi lever i...sååå

trött på social media. punkt slut!

Ska snart hämta mina små älsklingar..

 

Ha en trevlig ledighet så länge...och trevlig heeeeelg!!

 





Av anethesun - 26 maj 2014 07:48

Varje måndag måste jag lämna någon/ra jag älskar, saknaden är stor blir som ett hål i mitt hjärta varje gång..

Antingen lämnar jag mina älskade barn eller kära M..

Hataaaaar att alltid behöva sakna....

Jag har iaf haft en underbar helg med min kära M vaknade tidigt lördags morgon och vi åt frukost ute i solen tog sen en lång härlig promenad.... sedan låg vi i solsängen hela dan och bara njöt av solen och värmen..

 

Till middag grillade vi majs och gjorde egna hamburgare, på kvällen tog vi en mysig promenad ner till vattnet...

för er som inte ser solen så var M gullig och pekade ut den..   

 

Så himla vackert...

Efter en härlig promenad var vi värda en god drink bestående av lite alkohol och annanas juice och frysta hallon den var super god ...

 

På söndagen forsatte den fina vädret det var 24 grader när vi vaknade..vaknade dock halv 11..det händer typ aldrig, hann iaf njuta en stund i solsängen..   

sen bar vi av till min mamma och fira henne..det var första gången M fick träffa min mamma och pappa, det gick som på räls allt flöt på vi hade jätte trevligt...först fikade vi med tårta och på kvällen blev det grillad.. master kocken var såklart älskade M..

Tack för en härlig helg...  

 

Det ända jag saknade var mina älskade små barn på mammas dag..   

Men nu är det måndag och i em får jag äntligen träffa mina små liv..  

På återseende !!!!!

  

Av anethesun - 23 maj 2014 08:05

Äntligen fredag och solen skiner det är varmt och det är härligt:)

Å vad jag längtar till denna dag på jobbet är slut få komma ut i friheten och solen...

Igår blev det avslutning med bästa E vi hade en mys kväll med massa gott...  

Tack E för en en rolig termin med dig   

 

 


Nu ska jga försöka jobba av den här dagen och sen gå hem och njuta av solen och

mysa med M ...


TREVLIG HELG!!!

 


Av anethesun - 22 maj 2014 10:17

Idag ska det verkligen bli varmt toppas med 25 grader, de är helt fantastiskt..    

Igår blev de en väldigt trevlig fika med bästa C de var hela 5 mån sen vi träffades sist..fyyy

Men vi hade trevligt tog en god fika på Expresso house..en stooor latte och bakverk..

 

Lotta som aldrig vill vara med på bild (måste ju bara ta kort då) ..

 

sen tog vi en vända på stan och kolla lite i affärer..

For hemåt vid 20 snåret och hem till kära M så blev de film en riktig dålg film som jag mest sov till (snarkade enligt M) men fick en härlig kommentar av käratse M den värmde ljuvligt   ...

Idag blir det lunch i soooolen....i kväll ska jag träffa E för sista gången på länge på Friskis&Svettis det känns lite dystert..men skönt att inte jobba kväll mer.

I morgon är det äntligen freeeedag och mys med M  

Av anethesun - 21 maj 2014 09:12

Det är så härligt att vakna när solen strålar och kära M håller om mig... Det är värme  

hela hjärtat fylls av glädje..


Tänk att jag för första gången i mitt liv varit på nätverksmöte och det var en underbar upplevelse

och allt gick bra prestentation och så vann jag en bok..

Det härligaste med livet är att få göra saker man aldrig upplevt förut och självklart är det alltid roligare om det är en postiv upplevelse:)

Helgen var fart fylld med massa barnkalas, på lördagen var dotter på kalas hos en kompis då passade jag och sonen på att hälsa på bästa T där vi fikade och solade hela dan och grillade vi mat på kvällen.. en härlig mysig dag...

På söndagen hade min käraste dotter sitt kalas på Lek&bus, största önskan var att få vara i prinsess rummet och fira sitt kalas med bästa vännerna..

 

Blev ett lyckat kalas och en trött tjej på kvällen...


Idag ska jag träffa bästa C min fd arbetskamrat, det ska bli så kul att äntligen träffa henne  sen hem till

kära M som fyller hela mitt hjärta med love...  

 

Och solen ska skina hela veckan ....  



Av anethesun - 16 maj 2014 10:08

Äntligen är solen här och fredag kan de bli bättre....    

Igår var det förskolans dag på förskolan och dottern hade haft väldigt roligt..musiken dånade i högtalarna när man kom de dansade för fullt och ätit popcorn så glädjen var stor..

 

Min son hade en kompis med sig så det blev kakor och saft till mellis igår   

det var fullt hus sen kom käraste M till middagen så vi fick en mysig familjemiddag..

Är verkligen sååå glad att mina barn tar det här så bra och att allt bara funkar stort   för det..

Idag är det fredag och ikväll blir det

 

Men först ska jag träffa bästa H och vi ska luncha och prata en massa..sen hem till mamma på middag i kväll

och få sitta på altan och bara njuta i solen....TREVLIG HELG!!!!

 

Av anethesun - 12 maj 2014 14:07

Måndag igen och mörkret är kvar det är verkligt märkligt hur väldret påverkar en... var är ljuset och glädjen??

Idag var det sista gången hos kuratorn och hoppas nu vädret kan hjälpa mig istället   litar på det..


Har iaf haft en underbar helg med kära M och vi har haft det så mysigt..fredagen hade vi en taco och filmkväll

på lördag blev det shopping och grillning, på kvällen tittade vi självklart på Melodifestivalen. Bra Mello i år faktiskt måste jag säga och Sverige kom 3:a.

Söndagen blev det mest påta i trädgården och bara få känna lugnet/stillheten  och höra fåglarna sjunga...de är verkligen avkopplande    innan allvaret börjar på måndagen igen...

Snart ska man hämta älsklingarna på dagis/skola och våran vecka börjar...  





Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards