Alla inlägg den 27 juni 2014

Av anethesun - 27 juni 2014 10:08

Äntligen fredag och denna intensiva tunga vecka är snart över på jobbet..vädret ska

vi inte ens prata om för solen lyser men värmen lyser med sin frånvaro..

Huvudet känns som tjockt och luften går ur en som en ballong som håller på att spricka..  

Men ska vila i helgen och njuta av ledigheten, barnen och träffa kära M.

Denna vecka har det varit fullt upp på både jobbet ( men väljer att inte nämna nått om det so boring..  )

och privat...på måndagen bakades det både äppelbomd och rabarberkaka och fick självklart hjälp av

barnen (nooooot)   

På tisdagen kom bästa T och hennes barn på fika och middag då det bjöds på Tacos så det stod härliga till  

på onsdagen träffade jag mina kära vänner H och E på en lunch det var härligt att träffas och bara stanna upp

och prata och njuta av en god lunch (och slippa matlååådan)

Igår träffade vi bästa T igen på fika och barnen lekte i parken efter fritis/dagis

       


Nu måste jag avsluta och ta tag i all dess jobb som rinner över mig...

Trevlig helg på återseende!!

 


Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards