Alla inlägg den 23 juni 2014

Av anethesun - 23 juni 2014 07:47

Nu är man tillbaka efter en härlig midsommarhelg...

Vaknade på midsommar morgon av att solen sken..gick upp och åt en fantastisk

frukost med älskade M....

 

Sen blev det midsommardans vid Vidja strand där det pryddes midsommarstång och ponyridning..

Vädret var tyvärr inte hållbart det blåste och det var kaaaallllt så man fick sitta under filtar..

Det var bara att trottsa kylan och upp å dansa..

 

Efter dans bar det av till K där vi intog en härlig midsommar lunch med sill och färsk potatis..

för att sen orka med en rolig 5-kamp trotts att jag inte vann så lyckades jag klara alla grenar bra...om jag själv får säga så  

Det blev en fantasktisk midsommar som avslutades med en härlig middag med grillat och färsk potatissallad..

och cheescake..mums...och lek med en liten 4 mån baby som var så otroligt snaäll och gullig..  

Mest av allt saknade jag mina små älsklingar hoppas dem hade det bäst    


Resten av helgen så möblerade vi om och fixade hemma hos M det blev väldigt bra,

dessutom satte vi upp en dekor på väggen...(ett litet smakprov)

 

Hann faktiskt sola också     på lördagen i solsängen, de var skönt när man var lite trött...

Vill avsluta med att tacka älskade M för en härlig helg  

 



Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards