Alla inlägg den 9 juni 2014

Av anethesun - 9 juni 2014 07:34

 

Måndag som vanligt..(lite tjatigt jag vet) men det är den dagen som gör mest ont..och det som gör ont känns mest

på något konstigt sätt??

Jag har haft en underbar helg med min kära M så jag känner mig lyckligt lottad...

bara få njuta av ledighet, god mat och närhet..bara vara ett med naturen

     


På fredagen Sveriges nationaldag blev det sol och lite blandat med moln men en skön morgon promenad till vattnet. Sedan firade vi hemma med en härlig god rabarberkaka ute i solen med besök från grannen och hans dotter.

 

På kvällen blev det grillat hos grannen en lyckad grill kväll..maten smakade fantastiskt

grillade fläskfilé, Halloumi, stora grill tomater, majs och paprika och egen gjord tzatziki...mums

På lördagen tog vi det bara lugnt och påta lite i trädgården klippte häckar och ansade träd.

På söndagen blev det att ligga i solsängen med strålande sol..mmmmmm

och tittade på dop.

 


Idag är det sista träningen för sonen och i morgon avslutning i skolan för sonen..

Nu är sommaren här när allt avslutas så ska sommaren ta vid...  jaja vi får väl se...

 


Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards