Alla inlägg den 3 juni 2014

Av anethesun - 3 juni 2014 08:51

I morse fick jag känna på hur det känns när hela mitt korthus rasar...hur beroende man är av andra och

när man förstår att man inte klarar sig själv...när man står helt maktlös och man tappar känseln i benen..

När man får beskedet att man inte får några skattepengar nu till midsommar som plannerat utan i höst ...

Dessa pengar skulle täcka hela semestern och kalas betalningar och nu har man inget...

Får man svära så gör jag det nu iaf....skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitxxxxxx....      

Då är det tur att man har nära och kära som kan ställa upp, vad vore livet utan dem...      

Tack för att du finns....  


Igår var det avslutning på förskolan och min kära dotter blev avtackad för hon ska börja skolan i höst..mammas

stora tjej...

 

 

Ikväll blir det föräldramöte och informationsträff inför skolstart för dottern. Sen hem till kära M och bara

få vara...  

See you!!    


Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards