Alla inlägg den 28 maj 2014

Av anethesun - 28 maj 2014 11:25


Det ska bli så skönt med lång ledigt, nu sitter jag bara och räknar timmarna till hemgång...frihet

Dock kunde vädret visa en finare sida än bara vända ryggen till och ge en kyla...  

ursch för kyla....

Ikväll blir det träning igen för Adam som har börjat spela fotboll sååå duktig.

Så har han äntligen fått lagdräkten så det ska bli kul att se han spela, sen är han så duktig

och ska springa minimaran på söndag...ska heja på finaste sonen.

Jag ska bara tillägga att jag är oehört trött på Fejan (FB) so good bye för ett tag.. det klankas bara

på dessa politik val alla har gjort hit och dit...låt alla få välja själva det är ett fritt land vi lever i...sååå

trött på social media. punkt slut!

Ska snart hämta mina små älsklingar..

 

Ha en trevlig ledighet så länge...och trevlig heeeeelg!!

 





Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards