Alla inlägg den 8 maj 2014

Av anethesun - 8 maj 2014 13:25

Igår var en tung dag i mitt liv mitt hjärta vägde bly..jag trodde i min enfald att jag var stark efter 10 år, en del sår har lägt men inte alla. Bröt därför i hop igår kväll och min älskade M tröstade mig och sa till mig att nu åker vi till Moas grav...så vi for dit och väl där så släppte en stor sten från mitt hjärta och vi tände ett ljus för min så efterlängtade älskade dotter Moa  

Tack kära M för att du tog mig dit och vill dela min sorg   igår när jag var så nere


Idag känns det lite bättre men regnet det vill aldrig sluta....Solen lyser med sin frånvaro

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards