Alla inlägg den 7 maj 2014

Av anethesun - 7 maj 2014 12:38

Min älskade Moa som skulle fyllt 10 år idag       Tänker på dig...

 

Av anethesun - 7 maj 2014 08:16

Goddagens, äntligen tillbaka efter en lång ledighet med födelsedagar och Valborsfirande och som avlsutades med kräksjuka..

Men nu är man på benen igen och vill börja med att skriva om min underbara dotters födelsedag som vi firade med pompa och ståt okey då iaf tårta och mys.  


   

Hon blev iaf glad för sin fina presenter..


Valborg firande blev de hemma hos bästa E för hennes dotter I fyllde 15 år.. Vi blev bjudna på en världsgod buffé med grillat i alla former pastasallad, potaissallad och ugnsrostade grönsaker och till efterrätt blev de tårta a´la Exxx (sååå god) med hemligt recept (ska bara ha de receptet   ) Sen blev de vandring ner till Majbrasan där vi blev underhållna av en fin brasa och med en fin avslutning med fyrverkerier  

 

Alla var nöjda och glada efter en trevlig kväll i bästa vänners/kärlek sällskap och min älskade M fick också för första gången träffa mina barn. Det var en härlig känsla glädje     


Stora dagen D min födelsedaaaaaaaaaaaaaaag har stundat blev då firad av närmaste släkt..

Fick däremot ingen morgon firande av min barn   men vad ska man begära av dem söta liven...

De försökte iaf vara snälla den dagen   

Då bjöds de på tårta i vanlig ordning dagen till ära,  en helt nyskapad tårta som jag aldrig gjort förut men den gick hem till sista smulan de vill jag lova... Vill tillägga att vi firade mest min dotter så det är inte jag som fyller 6 år...

 


Grattis till mig och min bästa sötaste dotter................  

På kvällen kom min älskade M och firade mig då vi åt pizza dagen till ära och så avslutade vi kvällen med att se på filmen "Hundraåringen" jag tyckte den var suuuper men inte barnen de ville hellre sova efter en dag full med lek med kusiner och annat kul....



Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards