Alla inlägg den 25 september 2015

Av anethesun - 25 september 2015 15:49

Ibland får jag bara ett sånt stort hål i hjärtat som gör ont av längtan till mina barn eller det har

jag för det mesta när dem är borta...

 

Sötnosarna     


Solen lyser och himlen är blå hoppas verkligen att det håller i sig hela helgen..

I helgen blir det stora ämnet STÄDA  M:s hus ska städas ur och vi ska vi sambos

oj det lät stort...eller de ha vi varit i några år  men nu ska det bli på papperet..

Kärleken går upp och ner men det är väldigt viktigt att man vårdar sitt förhållande

för annars dör den tyvärr ut...TA INGEN FÖR GIVET...

Hoppas ni får en trevlig helg! för det hoppas jag att jag får   


kram

       




Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards