Alla inlägg den 22 september 2015

Av anethesun - 22 september 2015 11:28

Just nu är jag inne i en sån period.. men helgen var mysig, på lördags morgon var vi på

sonens fotbollsmatch..gick inte så bra men det kämpade hårt..

 

Sen bar det av till "Fjärilshuset"

 

Det var så fint där inne barnen tyckte det var roligt, hajar och fjärilar

och en stor shop..det gick ingen nöd på dem  

          

Sen hade vi oturen att fönstret sprack och hajarna åt upp oss   


Nej så var det inte utan vi gick vidare och tittade på fjärliarna

    

Så otroligt vackra fjärilar .. och min älsklingar  

Fikat väntade när vi kom ut..en lycklig tjej fick en god bakelse..

 

pojkarna shoppade loss i butiken så det fick glass senare..

På kvällen blev det lördags mys med film..

På söndagen sken solen så jag fick min dos av sol...

 

Sen blev det kalas för sonen på Laserdom för hans bästis fyllde, barnen sken inte av sol utan av glädje

alla var nöjda på kalaset...

 

Ett ställe att rekomendera för att ha ett roligt kalas..


Idag skiner solen så underbart , hoppas alla får en fin dag!!!


Kram




Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards