Alla inlägg under september 2016

Av anethesun - 18 september 2016 18:32

   

   


Idag blev det bara poolen, lunch och njuta av solen☀️☀️☀️

   



Ikväll blir det Bbq buffé🍽

Av anethesun - 17 september 2016 18:17

Idag åkte vi på en rundtur på Malta vi åkte till Valletta

 

Sköt salut kl 12

 

en Malta film i 5D så häftigt...

 

Fredsklockan på Malta

 

Denna hiss åkte vi idag..


En rundtur i Mdina


 


Dessutom fick min son Fair play kortet idag i Fotboll

👍🏻👍🏻⚽️

 

Poolen by night

Kram

Av anethesun - 16 september 2016 18:41

I går åt vi pizza på Italiensk restaurang Agliolio..

Idag åkte vi till Bygibba och shoppade lite och åt lunch 

på Mc Donalds smakar nästan som hemma men milkshaken var väldigt god

Sen hem till poolen och bada och åt glass

När vi kikade runt på restauranger så

duka de fram för bröllop💍

 

Nu njuter vi på balkongen innan vi ska äta middag på 

Mokka bar..

Av anethesun - 15 september 2016 19:05

Idag blev det stranden från 9,30 fram till 12,30 då det blev lunch.🍽

Sen blev det fika🎂☕️

På eftermiddagen gick vi till poolen och tog det lugnt..

Nu ska vi till Italienska ikväll igen.. 

Kram

Av anethesun - 14 september 2016 17:01

Nu har vi äntligen anlänt i Malta vi åkte från Skavsta kl 7 på morgonen och började vår resa kl 4 från Stockholm. Vi landade på Malta kl 10,30 i värmen. Så underbart!! 

Ett litet annurlunda platt land med mycket ruiner..

Vi blev hämtade av hotellet av taxi som körde oss direkt till Radinsson Hotell Golden Bay




Hotellet


Inne i lägenhetshotellet


Stranden

By night

På kvällen åt vi middag på Mokka bar, väldigt god mat

I dag onsdag fyller min älskade mamma år 🎉

Åkte in till en närmare stad och shoppade lite..

sen blev det poolen och i kväll blir det italiensk restaurang

Kram


Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards