Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av anethesun - 5 augusti 2016 08:40

Nu är det fredag igen och semester i en vecka det känns skönt  

Denna vecka har jag jobbat och i onsdags var vi och åt en god middag på Texas longhorn

det var såååå gott..

 

Igår åt jag lunch med min mamma på Viksjö golfrestaurang, det var också väldigt bra mat

och fin utsikt och sol..  

       

Sen på kvällen provkörde jag och M en nya Toyota...lite sugna en hybrid bil

 

Får se vad som händer..

Nu är det fredag igen och i kväll ska jag ut och äta med T det ska bli trevligt och gott...

Det tråkiga är att kära M åker till Hudiksvall i helgen, saknar han redan..  


Trevlig helg!!

kram

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards