Alla inlägg den 4 maj 2016

Av anethesun - 4 maj 2016 13:53

Vi firade min och min dotters födelsedag i helgen en riktigt mysig

helg.

På fredagen var jag och min älskade M på restaurang och åt oxfilé det var så gott...mmmm

förfirade mig lite själva...

På lördagen fixades det och handlades inför bjudningen på söndag.

På söndagen kom min familj och mina barn och vi firade oss med en god fika/brunch

    

Min dotter och hennes kusin finaste flickorna...

 

Öppning av paket först ut var min dotter

 

Sen jag ...  

 

Fick så underbart fina smycken som jag älskar..  

 

samt en jätte fin gåva av mitt hjärta M

 

Nu är man ett år visare...  

  

Nu ska det bli härligt att vara ledig i några dagar med massa sooool  

Trevlig kristi himmelfärd !!!

kram

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards