Alla inlägg den 29 mars 2016

Av anethesun - 29 mars 2016 16:10

Nu är påsken över igen..

Förra veckan var det full upp som vanligt min dotter var till ögonläkaren och fick recept till glasögon

så det var bara åka till Synsam och beställa bågar.

 

På tordagen jobbade jag..så skönt att bara jobba halvdag, sen blev det middag och skumpa hos bästa T

och barnen gick påskkärringar..  Väldigt trevlig kväll..

    

    

På fredagen åkte Kära M till Hudiksvall och jag och barnen åkte till min syster och firade påsk.

Påskharen   

    

sen middag...

    

Väldigt mysig kväll med kusinerna..

På lördagen blev det påskpyssel..

    

     

Sen till mamma och fikade och njöt i solen..  

sen åt vi middag å kvällen.

På söndagen spelade sonen fotboll i stormen, men det gick bra det vann med 5-0..  

 

 

Sen gick vi till en park med T och barnen..satt i lä och njöt av solen..

På måndagen åkte jag till mamma igen och solade på terassen, sen kom Kära M hem  och då

tog vi med mamma på middag på Texas Longhorn...sååå gott!!

Nu har man börjat jobba igen men skönt med en kortare vecka...


Ha det gott!! kram


Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards