Alla inlägg den 4 januari 2016

Av anethesun - 4 januari 2016 10:32

Nu är man tillbaka efter en kort jul ledighet..

Varit uppe en sväng till Hudiksvall och firat jul, tyvärr var det ingen snö men jag lyckades ramla

och slå mig ganska kraftigt när jag var ute på min dagliga långpromenad..  

Sen bar det av hemåt och firade jul med familjen, en mysig dag med masa god mat och fina klappar.

Och så kom äntligen snön till barnen stora lycka..

Tack Marie för allt gott!!  

          

Har sedan varit ledig några dagar och varit hos tandläkaren, då min dotter fick dra ut en tand

det var inte roligt men hon var super duktig och tog det bra.

Sedan var det begravning för min pappa en sorlig och väldigt tung stund..

 

Nyårsafton firade (eller det var en lungn dag hemma hos mamma) men barnen uppskattade

smällarna..

  

Har varit väldigt duktig och tagit långpromenader nästan varje dag hela julen   

Igår var vi på "Mall of Scandinavia" för första gången det var en upplevelse i sig..

    

Nu blir det lunch och så blir man ledig igen i några dagarn på återseende!!

Kram

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards