Direktlänk till inlägg 13 november 2015

Fredag 46 i ordningen...

Av anethesun - 13 november 2015 13:39

Äntligen fredag känns det som idag..................vill bara hem och mysa i soffan

Det regnar och jag har haft så fullt upp så jag har inte ens haft tid att kriva en rad..

Nu är det nedräkning och snart får man gå hem, innan kan jag berätta lite

vad jag pysslat med sísta tiden..

Var på teater föreställning med T "Den sista måltiden" -bra kan jag säga, alltid trevligt att få komma ut och vara lite kulturell  

 

Det blev en tur upp till Hudiksvall för lite resursch på företaget, träffa kommunen och det blev ett lyckat möte...håller nu tummarna att det går som vi planerat  


 

Hunnit med den sedervanliga 12 timmars Ålandstrippen med T och barnen... såå trevligt! Den goda buffeén där små barnen går loss på räkorna..mums..sen var det uppträdande och min dotter var med... sen vinnande av Limbo

Båda mina barn vann så duuuktiga kan inte känna sig annant än stolt  De fick klä ut sig och ansiktsmålning.

Full späckat schema hela dan  

                

              


Ett fin besök på IKEA med 3 -rätters middag med T...härlig kväll i okt.

 

Fotbollsavslutning för dottern och det blev match föräldrarna mot barnen ..tänka sig att dedt blev lika så det blev straffläggning..

 

Fick äran att ha med mig F på jobbet då blev det såklart ett besök på "Chill" det bästa som har uppfunnits enligt dottern   

 

Helloween firande och massa gooodis.....så fina var barnen...

  

Haft barnen i 2 härliga veckor i rad det var underbart...meeer


En väldigt rolig fotografering på Model house...suuuuper kul ...skulle vilja göra

det varje dag   Först bli proffs sminkad sen fotograferad av ett proffs!!

Blev nöjd med bilderna..blev 90st men visar ett urval..


             


Måste avsluta med ett underbart kort på min kära dotter...så underbar  

 


Trevlig helg!!

kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anethesun - 25 juni 2018 20:32

Hej igen,  Jag är tillbaka efter ett långt tråkigt år i mörker., Jag har börjat på ett nytt jobb som jag inte alls trivs på så söker ett nytt arbete igen..   Men jag har träffat mitt livs kärlek och jag sitter på moln just nu.. Han har verk...

Av anethesun - 9 juni 2017 22:29


Det gör så ont när ett hjärta spricker  när man är ensam och tårarna faller ingen famn som  värmer en.... Dina ord ekar i mitt huvud om och om igen.. Jag tror inte på dig..var kom alla lögner ifrån hur kunde allt vända så fort... All tryg...

Av anethesun - 7 juni 2017 20:56

Idag fick jag bita i det sura äpplet och smaka på orden - jag har inga känslor kvar för dig.....de ekar ut om och om igen Jag hatar dig..är så j-la besviken på dig vi som skulle fira semester denna helg och fira midsommar ihop.. du gjorde mig s...

Av anethesun - 4 juni 2017 19:41

Äntligen tillbaka, det har varit en tuff vår med stora förändringar.. Idag sprang min dotter minimarathon 🏃🏼‍♀️för första gången, hon var väldigt stolt och glad när hon kom i mål.. Igår badade vi med T och ba...

Av anethesun - 22 januari 2017 17:40

Inlägget innehåller affiliatelänkar 1. Svart - DKNY HÄR / 2. Rosa - Michael Kors HÄR / 3. Svartglittrig - Michael Kors HÄR / 4. Rosa - Dorothy Perkins HÄR / 5. Svart - Dune London HÄR / 6. Rosa - Guess HÄR / 7. Svart - ALDO HÄR / 8. Svart - Love Mosc...

Presentation


Välkommen till Anethes blogg, arbetar som inköpare har min andra fot inom hälsa.
Arbetar med FitLine produkter.

Jag har två barn som betyder allt för mig. Mina intressen är av spridda skurar så det varierar:)
En sak till Solen är mitt liv..

Sol

 

 

 

Mina älsklingar

   

  

    

 

Tänkvärt

 

       

Fina bilder

     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards